2008. augusztus 26., kedd

PIF neki... :-)

PIF - Pay It Forward

Eddig még nem kapcsolódtam be a PIF "mozgalomba", de most nem tudtam ellenállni... :-)

A játék lényege: az első három regisztráló az elkövetkezendő 365 napban saját készítésű ajándékot fog kapni tőlem, amennyiben meghirdeti a játékot a blogjában. Ezt persze le fogom ellenőrizni :-)

És akkor a játékszabályok franciául és angolul:

Je me suis inscrite pour un P.I.F sur le blog de Marickagyöngy. Je m'engage donc pour les trois premières qui me laisseront un message d'inscription (avec leur email) sur ce post à leur réaliser un bijou dans les 365 jours à venir. Pour ce faire, celles-ci devront elles mêmes le mentionner sur leur blog et s'engager à leur tour! Attention, je vérifierai avant de commencer le bijou, Na!

I registered for a P.I.F on the blog of Marickagyöngy. This engages me for three first ones who leaves me a message of registration (with their email) on this post to send them a jewellery made by me in the coming 365 days. I will only send the gift to them, if they post this game on their own blog. Please note: I shall verify before beginning the jewel! Na! Have a good day!

Várom a jelentkezőket! :-) Ha jelentkeztek, kérlek hagyjatok egy e-mail címet is!

12 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Akkor jelentkezem nagy örömmel!! :-)))
hurrá

Mili írta...

Én is jelentkeznék ha lehet :). Igaz nem ismerjük egymást de sokszor visszajárok hozzád gyönyörködni az ékszereidben. :)

Adrienne írta...

Na, Zsuzsi, felköthetem a bugyogót, mivel lepjelek meg :-)

Mili, persze hogy lehet jelentkezni! :-)

Liza írta...

Lehetek 3.?

Adrienne írta...

Akkor Liza a 3. :-)

Berjo írta...

Ez nem ér, én nem is jelentkezhettem volna, mert nincs blogom. :(((((
Ezek szerint muszáj lesz nekem is készíteni egyet?

Adrienne írta...

Már régóta esedékes lenne :-))) Pl. hasonló esetekre (is).

vezsuzsi írta...

Bocsi,hogy közbeüzengetek, de Berjo már én is várom a blogodat!!!
Ha kell tudok segíteni csinálni egyet!!


Adrienne én imádok ajándékozni,tehát tôlem lehet bôségkosár :-)
Talán osztrák oldalakon láttam olyat,hogy egymásnak csináltak bogyókat és abból csináltak bogyeszos láncokat. Nagyon jók lettek.Nekem ez is tetszene. :-)
Gondolom mindenki megadott egy színirányt,ki milyenre vágyik.

Berjo írta...

Hááááát, igen, igen. Csak nincs 1 éve, hogy a lánykámtól kaptam egy gportalos honlapot,így elég ciki lett volna, ha azt hagyom a fenébe, és csinálok egy blogot. :( .
Lehet, hogy megfűzöm, és a közelgő szülinapomra kérek egy általa kreált blogot. Na, milyen ötlet?...
Egyébként köszi Zsuzsi a felajánlott segítséget, lehet, hogy fogunk is élni vele. Majd jelentkezem.

Adrienne írta...

Na Zsuzsi, majd gondolkodom, ma 2 ötlet is kipattant a fejemből :-) Írok mélt, ha a részleteket is kigondoltam.

fszeva írta...

:(((( Lecsúsztam erről is.:((

Colette írta...

Beautiful work ! Thank you for the tuto !